aliciastylingtheworld

Alla inlägg under december 2010

Av Alicia - 31 december 2010 23:45

Hejsan!

Snart är 2010 över jag kommer sakna det sjukt mycket men endå inte , känns gott med ett nytt år oxå! 

När detta kommer upp på bloggen är jag förmodligen och kollar på raketer och skålar in det nya året! 

Ser fram mot ännu ett bloggår!

   OBS! innan nästa nyår 2011! 


\\ AliciaKechmiri

Av Alicia - 31 december 2010 19:29

hej!

Nu är den nya headern klar!

Den kommer komma upp på bloggen 2011 !

2011 kommer det komma massa nytt , nya kategorier osv helt nytt men så klart alltid aliciastylingtheworld alltid allt i min värld . LOVVE TILL ALLA SOM LÄSER!

\\aliciakechmiri

Av Alicia - 31 december 2010 18:03

   Hejsan!

 Hoppas verkligen att alla får ett bra nytt år! 

 Nyårs bilder kommer på bloggen! 

 \\ AliciaKechmiri (aliciastylingtheworld)

Av Alicia - 30 december 2010 22:25

Hej!

Idag har jag fyllt år ... riktigt nice och imorgon är det nyår! 

Blir att träffa ronja för den söta saken har köpt en pressent till mig (y)

Bilder ifrån idag :)


     


Bilder på endel av pressenterna dock inte alla ! :(

Sen är jag ledsen för tårtan jag gjorde druknade lite :( 

grädden på sidan hade trillat av .. men men god iaf ;)


\\ Aliciakechmiri 

Av Alicia - 30 december 2010 20:20

  


Shaa ! ;* 

som ni ser på bilden så har jag ganska många förfrågningar!?

Förstår inte vad det är med vissa :s

Men nu behöver jag iaf inte adda massa radom folk! :D 


Kram \ AliciaKechmiri! <3

Av Alicia - 30 december 2010 05:04

   Hej era bitcheees! 

Alla gör nattblogg saker så då var jag oxå tvungen att göra det och den ska det vara onödigt långa inlägg så det är väl bara att sätta gång att skriva!

Idag fyller jag år tjooho och idag ska jag bara vara glaad och vara vaken hela dagen man fyller år så man inte missar en sekund av det!:D

Igår blev det inte så mycket update eftersom jag inte mådde så bra men whatever alla har vi våra dåliga dagar ! :)

Sen behöver ni inte fråga varför för det angår inte er ett skit..

Men nu ska jag inte vara som alla andra och skriva en överlång text tyckte det blev bra så här pusshej!

Av Alicia - 30 december 2010 01:39

 Hej!

Idag fyller jag år! :D

kommer mera update under dagen så ni får hålla ut!

Biiatchees (LL)

Av Alicia - 28 december 2010 22:16

   \aliciastylingtheworld

Presentation


Hej
Jag heter Alicia
och när du läser min blogg så ska du ha en gnutta humor

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Reklam

..♥..

Musik ♥

Omröstning

vilken sida är du mest aktiv på?
 facebook
 bilddagboken
 bloggplatsen
 gratisbio
 pointshop
 msn
 annat

Länkar

RSS

översättning

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards