aliciastylingtheworld

Alla inlägg under september 2010

Av Alicia - 24 september 2010 00:15

  



NU ÄR DET DAGS ATT RÖSTA PÅ DOM TRE PERSONERNA SOM ÄR VIDARE OCH TÄVLA OM ETT HEMLIGT PAKET ! ;D


DOM NI KAN RÖSTA PÅ ÄR :


http://miriamjohanne.blogg.se/


http://volymsexxton.blogg.se/


http://no-a-lskaren.soclog.se/p/



Ni får rösta så många gånger ni vill och rösterna är räknas bara fram till den 30 september! <3




Av Alicia - 23 september 2010 22:32

   Bloggar lite nu innan jag ska gå och lägga mej :p

   såklart ska alla få "hyperus" när facebook.se inte funkar , vad blir det?

   Gratis SiiMii på Lördag = Najjs! :p

Av Alicia - 23 september 2010 19:17

Hejsan alla fantastiska bloggläsare! ;*


Är så glad för er som läser bloggen ni är ju bäst! 

Fick just en underbar kommentar från en bloggläsare :)

  


Otroligt fint skrivet !

Massor av kramar från AliciaStylingTheWorld :D


Av Alicia - 21 september 2010 23:59

Kolla sidan och se om du vill ha något?

Du kan oxå se vad jag tjänar på det 

http://www.pointshop.se/aliciastylingtheworld

kramar alicia

Av Alicia - 21 september 2010 23:55

PC GAME + FILM FÖR BARA 79 KRONOR 


ni tjänar på det och jag ;)


http://www.pointshop.se/f/?cid=5470&uid=8850830


snälla ! :D


Kram Alicia <33

Av Alicia - 21 september 2010 22:23

        

Av Alicia - 20 september 2010 23:33

Våga tro på mina ord, min saga kommer slå dig till ro.
Mitt försök att göra dig trygg och ge dig chansen att börja om på nytt.


Om du har haft den där känslan, att du vill försvinna ett tag.
Det är mörkt och du är, du är ensam och det känns som du fått för höga krav.
Du vill bort till någon annan stans, glömma allt och få en ny chans.
Du vågar ej tro att allt ska bli bra, så du måste låtsas varje dag.


Åh jag vet, hur svårt det kan va.
Åh jag vet, hur du mår varje dag.
Så nu ska vi torka din tår, börja om på noll och följa nya spår.
Så denna låten är skriven till dig som inte har det så lätt.
Ditt liv vill bara dansa men du är rädd för att trampa snett.


Våga tro på mina ord, min saga kommer slå dig till ro.
Mitt försök att göra dig trygg och ge dig chansen att börja om på nytt.


Du måste våga tro, du måste våga lita nu, måste våga vara dig själv.
För jag vill se dig som den du är och ingen annan.
Du är värd så mycket mera så då måste du fundera på varför jag skriver så här.
För min text, i min låt är skriven till dig.
För min text, i min låt är skriven till dig.
Ja texten, i min låt är skriven till dig.

Av Alicia - 15 september 2010 21:35

Idag var det skoljoggen.. :) Innan det hade vi 2 timmars rast så vi gick hem till mej och spelade mariokart :P

Sen skoljoggen 4,2 km :D

Sen hem te mej igen och spela mariokart sedan te gårn och inte göra nåt särskilt :)

Sen titta på idol ;D


Kram Alicia

Presentation


Hej
Jag heter Alicia
och när du läser min blogg så ska du ha en gnutta humor

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Reklam

..♥..

Musik ♥

Omröstning

vilken sida är du mest aktiv på?
 facebook
 bilddagboken
 bloggplatsen
 gratisbio
 pointshop
 msn
 annat

Länkar

RSS

översättning

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards