aliciastylingtheworld

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Alicia - 5 september 2010 15:45

Tävlingen är redan igång på aliciastyylingthewoorld.blogg.se men ni kan också tävla här så varför inte vara med?


Hur vinner jag? :

Jo du loggar in på din blogg och skriver i ett nytt inlägg varför du vill vinna och sen så ska du också länka min blogg i samma inlägg aliciastylingtheworld.bloggplatsen.se sen ska du skriva i detta inlägg attt du är med och den 24 september så kan du inte anmäla dej till tävlingen då lottar jag ut 3 st  som har chansen att vinna! :)

Om Priset: 

Det ni vinner är ett hemligt paket som jag har valt ut en sak \ flera saker som sedan kommer hem till den som vinner.


Hur får jag reda på att jag vunnit? 


Kommer länka dej på båda bloggarna och skriva att det var du som vann kommer också skicka ett mejl som det är viktigt att du svarar på! ;)


  




Av Alicia - 5 september 2010 15:27

Ikväll kommer jag visa mina skolfoto kläder jag ska ha på mej ! :D

Så håll er uppdaterade här och på aliciastyylingthewoorld.blogg.se

byter blogg sida pga av att jag inte fattar ett skit utav blogg.se -.-


Av Alicia - 5 september 2010 15:09

Bestämt mej för att bloggplatsen.se var bäst! (:

Därför ska jag börja blogga här när tävlingen är avslutad på min andra blogg (:

Men jag ska också underhålla mina bloggläsare som läser här så här har ni dagenslåt:


Av Alicia - 5 september 2010 14:37

Hejsan ville bara testa bloggplatsen.se och se vart jag skulle blogga så nu ska vi testa olika och se vilken som är bäst... puss ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag heter Alicia
och när du läser min blogg så ska du ha en gnutta humor

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Reklam

..♥..

Musik ♥

Omröstning

vilken sida är du mest aktiv på?
 facebook
 bilddagboken
 bloggplatsen
 gratisbio
 pointshop
 msn
 annat

Länkar

RSS

översättning

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards