aliciastylingtheworld

Alla inlägg under september 2010

Av Alicia - 8 september 2010 20:02

Hejsan alla fina läsare ;)

Nu blir det idol igen vad tyckte ni om gårdagens program? :D

Det var bra tyckte jag fast det kanske är för att  jag ÄLSKAR idol :D

Hihi;*


Ni får ha det så bra så länge måste kolla idol Puss ;*

Av Alicia - 8 september 2010 05:51

Hejj ;*


Klockan är snart 05:50 ...jag gick upp klockan 05:29 -.-

detta är ju inte tillfälligt utan jag går upp samma tid jämt (dock inte lördag,söndag,  måndag..) Nu ska jag hoppa in i duschen..! (:


TjoooBreee! <33

Av Alicia - 7 september 2010 15:31

Idol börjar alltså ikväll klockan 20:00 <3

Jag ska lungt titta! (:

Här kan ni tjuvtitta på kvällensprogram..



Puss&Kram \\ Alicia <3

Av Alicia - 6 september 2010 18:55

   Vad tycker ni ? ;)

Av Alicia - 6 september 2010 16:21

Hugo och Paow har gjort låt och musikvideo vad tycker ni?

Hiss eller diss....själv tycker jag diss håll er till era bloggar! :)¨

fast den är ju bättre än Kissies låt...! 



Av Alicia - 6 september 2010 16:04

Idag:


Bild?  RITAR APA FULT  


Svenska med JAN  (:


LUNCH - knäckemacka i centrum + festis  med ronjis  


Matte i sal 214 - fröken skrev fel ...sen as tråkigt?  


Tema 1

Bild igen ritade apa fult på min mapp och jag fick inte göra om   


Tema 2 

Promenad i 20 min .... - inga kommentarer....


Tema 3 Matte vi gick till fel mattesal -.- Vi  trodde det var i sal 214 så ropade matteläraren inte upp oss så då gick vi ner och då hade vi matte i sal 211 det var fullt där så vi fick sitta i grupprummet..


Tema 4 

APATRÅKIGT GJORDE MATTELÄXAN?  



Anmäl er till tävlingen här under oxå   


Pussochkram \\ Alicia <3  

Av Alicia - 6 september 2010 08:24

mike posner! (: 


Här kommer 3 st låtar med han! (:




Av Alicia - 5 september 2010 15:45

Tävlingen är redan igång på aliciastyylingthewoorld.blogg.se men ni kan också tävla här så varför inte vara med?


Hur vinner jag? :

Jo du loggar in på din blogg och skriver i ett nytt inlägg varför du vill vinna och sen så ska du också länka min blogg i samma inlägg aliciastylingtheworld.bloggplatsen.se sen ska du skriva i detta inlägg attt du är med och den 24 september så kan du inte anmäla dej till tävlingen då lottar jag ut 3 st  som har chansen att vinna! :)

Om Priset: 

Det ni vinner är ett hemligt paket som jag har valt ut en sak \ flera saker som sedan kommer hem till den som vinner.


Hur får jag reda på att jag vunnit? 


Kommer länka dej på båda bloggarna och skriva att det var du som vann kommer också skicka ett mejl som det är viktigt att du svarar på! ;)


  




Presentation


Hej
Jag heter Alicia
och när du läser min blogg så ska du ha en gnutta humor

Fråga mig

27 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Reklam

..♥..

Musik ♥

Omröstning

vilken sida är du mest aktiv på?
 facebook
 bilddagboken
 bloggplatsen
 gratisbio
 pointshop
 msn
 annat

Länkar

RSS

översättning

Värde


Ovido - Quiz & Flashcards